Post

FOODMAKER BIJ DELHAIZE

Foodmaker bij Delhaize

Onze missie bij Foodmaker is gezonde voeding toegankelijk maken voor iedereen. Het aanbieden van onze producten in een breder netwerk dan onze restaurants was dan ook een logische volgende stap. Daarom kozen we voor een samenwerking met Delhaize.

In de zoektocht naar een sterke partner was Delhaize dan ook een voor de hand liggende keuze. Als bevoorrader van alle ‘goebezigers’ gelooft Delhaize namelijk net als Foodmaker in de kracht van gezonde voeding.

Bij Foodmaker gaan we altijd voor het allerbeste, dus beslisten we drie jaar geleden om ons te onderscheiden door een volledig bio en premium assortiment te lanceren. Onze consumenten vinden nu in maar liefst 700 Delhaize winkels onze producten. Een indrukwekkende stap vooruit om gezonde voeding voor iedereen toegankelijk te maken.

Foodmaker Salad Bar

Het partnership met Delhaize is door de jaren heen alleen maar versterkt. Na het succes van het Foodmaker prepacked gamma wilden we nog meer beleving brengen. We deden dit met de introductie van de mobiele Foodmaker Salad Bars, een vertaling van ons succesvolle concept in de restaurants naar de supermarkt. Deze lancering was vanaf dag één een enorm succes bij Delhaize en blijft verder groeien.

Delhaize en Foodmaker delen het motto ‘fail fast, scale fast’. Zo leidde de eerste Foodmaker shop-in-shop in Delhaize Hopland in Antwerpen uiteindelijk tot het nieuwste winkelconcept van Delhaize, Fresh Atelier. Een kleine stadswinkel met focus op vers en kant-en-klare maaltijden.

In de toekomst zullen we samen met Delhaize dan ook blijven inzetten op innovatie en ontwikkeling en zorgen we voor ‘Great food for great people’ voor ‘alle goebezigers’!